Idrottshallar och gymnastiksalar
Ängelholm Tennis & Idrottshall
Idrottsgatan i Ängelholm,
bokas på telefon 0431-102 08
Tennisbanor, innebandy.
Lingvallens Sportshall
Skälderviken i Ängelholm.
Mellan den 1 september och den 30 april
klockan 16.00-23.00 bokar du sporthallen på kultur och fritidsförvaltningen telefon 0431-879 12.
Andra tider bokar du sporthallen
på telefon 0431-201 07
Tennis, badminton, innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Lingvägen 19
262 61 Ängelholm
Rönnehallen
Basket, tennis, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Skolgatan 12
262 64 Ängelholm
Magnarpshallen
Basket, tennis, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Magnarps Byaväg 333
260 83 Vejbystrand
Munkahallen
Basket, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Örkelljungavägen 46
262 61 Ängelholm
Toftahallen
Basket, tennis, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Lyckgatan 4
266 31 Munka Ljungby
Nyhemshallen
Basket, tennis, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Gåsahalsvägen
262 41 Ängelholm
Strövelstorpshallen
Basket, tennis, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Strövelstorpsvägen 79
262 70 Ängelholm
Rantzowshallen
Basket, tennis, badminton, volleyboll,
innebandy, handboll och gymnastik.
Besöksadress
Fritjiofsväg
266 75 Hjärnarp
Gymnastiksalar
Söndrebalg skola, Hjärnarp
Innebandy, badminton och gymnastik.
Kungsgårdskolan, Ängelholm
2 salar
Basket, innebandy, badminton, volleyboll och gymnastik.
Södra Utmarkens skola, Ängelholm
Basket, innebandy, badminton, volleyboll och gymnastik.
Sockerbruksskolan, Ängelholm
Basket, innebandy, badminton, och gymnastik.
Rebbelberga skola, Ängelholm
Basket, innebandy, badminton, och gymnastik.
Munkaskolan, Munka Ljungby
Basket, innebandy, badminton, och gymnastik.
Parkskolan, Ängelholm
Gymnastik.
Errarps skola, Ängelholm
Basket, innebandy, badminton, volleyboll och gymnastik.
Tåstarps skola, Tåstarp
Basket, badminton och gymnastik.
Villanskolan, Ängelholm
Basket, badminton, innebandy, volleyboll och gymnastik.
Sockerbrukshallen
Bowlinghall, 10 banor
Lokaler för judo och bordtennis bokas
hos Christel Nyberg Ekberg
på kultur- och fritidsförvaltningen.