Ängelholms kommunvapen Ängelholms kommunvapen

Verktygsmeny

Hjälp

Sök på webbplatsen

Chatta med oss

Hej, vill du ha hjälp?



Chatten öppnas i nytt fönster i din webbläsare

Texten i chatten sparas och blir en allmän handling som vem som helst kan begära att få läsa.

Regler och villkor för chatten

Kvinnofrid

Kvinnofrid arbetar för att ge stöd och hjälp till kvinnor
som möter våld eller hot
från någon i familjen
Kvinnofrid arbetar för att ge stöd
till barn som sett våld i familjen.

Slår någon dig hemma?
Hotar någon dig?
Misshandlar någon din kropp
eller behandlar dig dåligt på annat sätet?

Det finns hjälp att få.

Kvinnofrid kan ge dig råd och samtal.
Du kan få hjälp om du ska skiljas.
Du kan få stöd när du pratar med andra myndigheter.
Du kan få hjälp att bo
på ett hemligt ställe.
Dina barn kan få prata med någon.

Hör av dig om du känner igen det här
eller har frågor.

Sidan granskad den 22 mars 2017.

Vill du veta mer?

Adress
Östergatan 71 i Ängelholm

Tel. 0431-870 00
This is an email address

Allmän information

Om Ängelholm

Adress:
Östra vägen 2
262 80 Ängelholm

Kundforum

Telefon: 0431-870 00
E-post: This is an email address

Kundtjänst-öppettider:

Ordinarie öppettider:
Måndag-torsdag: 07.30-17.00
Fredag: 07:30-16:00

Kommunens kundtjänst

Jourtelefon och andra kontakter

Felanmälan

Lämna din synpunkt

Om webbplatsen

Ängelholms kommun på sociala medier

Facebook

Twitter

Instagram

Youtube

Visste du att Stadsbiblioteket i Ängelholm finns som 3D-modell i Google Earth?