Ängelholms kommunvapen Ängelholms kommunvapen

Verktygsmeny

Hjälp

Sök på webbplatsen

Chatta med oss

Hej, vill du ha hjälp?



Chatten öppnas i nytt fönster i din webbläsare

Texten i chatten sparas och blir en allmän handling som vem som helst kan begära att få läsa.

Regler och villkor för chatten

Det här kan Fixartjänst hjälpa dig med

Fixartjänsten hjälper personer som är över 65 år.

  • Sätta upp tavlor, sätta upp och ta ner rullgardiner och gardiner.
  • Sätta upp lampor, fästa sladdar
    och mattor som du inte halkar på.
  • Byta säkringar, glödlampor och batterier.
  • Täta fönster och lufta element.
  • Hämta upp och ta ner saker
    på vinden, i källaren eller i skåp.
  • Flytta mindre möbler.
  • Smörja lås, dörrar med mera.
  • Sätta upp handtag vid duschen eller badkaret.


Du betalar själv för materialet.
Fixaren har med sig verktygslåda.

Det här gör inte fixaren:

  • Arbete i trädgården eller skottar snö.
  • Planterar på balkongen eller i blomlådor.
  • Putsar fönster.
  • Sådant arbete som hantverkare gör
    till exempel elektriska arbeten, rörarbeten,
    byta glasrutor och lås.

Sidan granskad den 26 januari 2018.

Allmän information

Om Ängelholm

Adress:
Östra vägen 2
262 80 Ängelholm

Kundforum

Telefon: 0431-870 00
E-post: This is an email address

Kundtjänst-öppettider:

Ordinarie öppettider:
Måndag-torsdag: 07.30-17.00
Fredag: 07:30-16:00

Kommunens kundtjänst

Jourtelefon och andra kontakter

Felanmälan

Lämna din synpunkt

Om webbplatsen

Ängelholms kommun på sociala medier

Facebook

Twitter

Instagram

Youtube

Visste du att sångerskan Jill Johnson är från Ängelholm?